dilluns, 16 de setembre del 2013

Cursa Popular-Pujada a St. Ferriol

Avui he anat a la pujada de St. Ferriol. Eren 7km. Era pitjor que a Gelida: tot pujada. Es va donar la sortida. La vaig fer un pèl ràpida. A la primera pujada em notava que em costava respirar. Vaig fer el primer Km amb 4'30. Anava avnçat, tenia les dues sabatilles descordades. Al Km 3 em vaig aturar a cordar-me-les. Tenia un temps de 15'02. Al Km 5 vaig fr un 10 metres rebantats. No podia més i to hi aixíno anava últim! Tenia 3 grans a darrere. A terra vaig veure marcat el Km 6. A llavors vaig fer un esforç fins la cima de la muntanya. Al final 41 minuts 50 segons corrents destrossant-me. També vaig quedar primer de la meva categoria.(fins 12 anys)

També podeu veure el vídeo de la cursa i els resultats aquí:

http://www.elgarrotxi.cat/27743

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada