diumenge, 22 de setembre del 2013

Cros-Sta. Tecla de Cassà de la Selva

Avui he anat al cros de Sta. Tecla. Es fa perquè és la fira de Cassà. De Riudellots èrem 6. Corríem a les 10. Es va donat la sortida i em vaig col·locar 5è. Per davant meu 3 de Riudellots. Com que era un pèl estret vaig sortir un mica del circuit i em vaig col·locar 3r. 1r anava en Miquel. L'any passat eren 4 voltes al circuit i aquest any al reglament també deia 24 però a la volta 2 el jutge va dir que parèssim però com que un deia que contnuèssim jo vaig continuar. Al final vaig quedar 3r, però podria haver quedat 2n si no fos que vaig sortir dosificant l'esforç per 4 voltes, si ho haguèssin dit abans que eren 2 amb un esprint podria haver quedat 2n. En Mqiuel va quedar 1r. El 2n era de 14 anys. Jo 3r. En Pep, de Riudellots, 4t i l'Eduard, de Riudellots 6è. A la categoria de 0 a 5 anys la germana de l'Eduard, la Laura, ha aconseguit la 2na posició al circuit de 100m

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada