dissabte, 17 d’agost del 2013

1r 3X3-Milla-St. Antoni Calonge

La milla aquesta, eren els campionats de Catalunya de milla, però només per Veterans i sèniors, i evidentment hi havia categories infantils. Quan vaig arribar vaig anar a buscar el dorsal i després em vaig mirar la llista d'inscrits de la meva categoria. Només en vaig veure que podia ser perillós a la cursa: en Pau Lancis(FCB). La sortida era molt estreta i hi havia molta gent. A la sortida em vaig col·locar 4t i just quan acabava la 1ra volta(en feia 2=1100m) em vaig ficar 2n, vaig intenar adelentar el 1r però cada cop quue ho intentava esprintava. De cop i volta em van adelentar encara quedaven més de 300m per acabar i aquest nen es va posar 1r. Jo vaig intentar a l'esprint final acabar 2n però no vaig poder. Vaig quedar 3r i resulta que el primer era anglès! EL vaig anar a saludar i em va dir: English? Demà cap a St. Feliu de Pallerols! A dintre la
copa hi havia un "chupa-chup".







Reslultats:

http://www.eossud.com/?do=resultats&id=94&lang=ca


Si l'epropeu una mica se'm veu entre les dues motos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada