dimarts, 20 d’agost del 2013

3r 3X3-Cura popular-Gelida


Vaig marxar de Riudellots a 2 quarts d'una i cap a les dues ja èrem a Gelida. Com que era la festa major i casi tot estava tancat ens va costar trobar un restaurant. Quan vam haver dinat vam anar a  donar un volta pel poble, fins les 5 que vam anar a recollir el dorsal. Jo feia la cursa de la meva categoria(550m) i la dels grans(1645m). Jo des de Internet veia uns resultats un pèl lents però quan vaig veure el circuit vaig entendre perquè: era TOT, TOT, TOT pujada. A la cursa dels 550m èrem 18. Com sempre vaig fer una sortida molt lenta(sempre igual!). Tot i així, com que ja estic acostumat al cros de seguia em vaig posar primer tot i les pujades. Vaig arribar primer i vaig batre el rècord que hi havia en aquest prova: 2'06. Aquesta cursa, apart de competir contra els rivals també competeixes contra el funicular de Gelida, haviam qui arriba abans a dalt del carrer, només el vam superar els 4 primers. Després vaig fer la cursa gran, era pitjor, les pujades eren fortíssimes i semblava que no s'acavaba mai. Jo era el més petit que hi havia allà, ja que tots estaven dintre les seves categories menys jo que ja havia fet la meva. Vaig fer un temps de 8'39 i vaig entrar en la 71ena posició de 179 atletes. A dintre de la meva categoria, però,(del 1998 al 2001, jo era del 2002 però contava com a 2001)vaig quedar 9è de 19!
Ara després de 3 dies de curses seguits podré descansar!
Resultats Cursa infantil:
http://www.albecam.com/images/stories/classificacions/2013/funi/MINI-H.pdf
Resultats Cursa Popular:
http://www.albecam.com/images/stories/classificacions/2013/funi/GENT-FUNI.pdf
Resultats Curs Popular per Categories:
http://www.albecam.com/images/stories/classificacions/2013/funi/CATH-FUNI.pdf

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada