diumenge, 18 d’agost del 2013

2n 3X3-Cros-St. Feliu de pallerols



Avui m'he aixecat a les 7 i mitja i l'entrenador m'ha vingut a buscar amb un company meu: en Miquel. Corria una distància de 2.200 metres(2 voltes). La sortida es feia amb les infantils femenines perquè fèiem la metixa distància i cadets masculins però que han fet una volta més. EL circuit era molt xulo. Tot era obmra. El terreny era molt irregular. A la sortida jo i en Dídac Taulats(Cornellà Atlètic) ens hem posat primers. A la segona volta dos alevins s'han posat 1r i 2n, i més endavant en Santi Catrofe(GEiEG, Cadet) es va posar 1r. A llavors es van escapar, vaig intentar atrapar en Dídac però no vaig poder, vaig quedar 4t. En Miquel va quedar 3r.  
 Dídac Taulats-Jo-Miquel Rodríguez

Resultats:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada