diumenge, 29 de setembre del 2013

Cursa Popular Xangara. St. Gregori

Avui he corregut la primera marxa popular xaranga de St. Gregori. Corria els 8km. A la sortida em vaig quedar per la meitat. Anava a ritme de 4/Km. Mica en mica m'anava avançant gent. Fins que en una recta, Quin desastre! 2Km de pujada. Tant o pitjor que a St. Ferriol. A la meitat hi havia una avituallament, m'hi vaig aturar vaig veure hi vaig continuar. A llavors venia baixada. Hi havia un bifurcació: un lloc continuaven els 8Km i l'altre camí pels que feien 12'5Km. Vaig continuar. Venia més pujada i al final: baixada, vaig anar com una bala fins que vaig baixar de la muntanya. A llavors vaig veure unes pedres quadrades al costat del camí i al pedra deia que passes per allà, no en vaig fer cas i 30 metres més lluny hi havia un bassal bastant gran d'aigua. Vaig recol·lar em vaig ficar a sobre les pedres i vaig saltar-les. L'últim km el vaig fer a tope. Al final 1r dels nens i 4t en la general

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada