dissabte, 27 de juliol del 2013

Cursa Popular-Sta. Cristina d'Aro

Aquest dissabte he disputat la cursa popular de Sta. Cristina d'Aro. Abans de al sortida  ja sabia que les meves possibilitats al podi eren poques ja que corria en la categoria de nens del 2002-1998(5 anys de diferència). Per ser una curs popular erem poquets, uns 35. Van donar la sortida, i com que al meva espacialitat és la resistència no al velocitat a la sortida em vaig quexdar una mica enrere però en els primers 500 metres em vaig col·locar 3r. Corria una distància de 3500m cosa que no havia fet mai sortint esprintant. En els 500 metres ja estava cansat. Hi vaig anar fent la cursa al costat del 4t. En uns moments era 3r, en uns altres 4t. Més o menys en el Km 1'5 hi havia un avituallament. El que anava 1r(de l'AE Molins de Rei) estava tan lluny que ni el veia. El 2n es av aturar a veure aigua i jo i el 3r(en aquell moment anava 4t) vaim atrpar-lo. El 3r no es va aturar i jo per no perdre temps vaig agafar el got i vaig continuar corrents. El 2n es va tornar a escapar. Estàvem donant la volta a un camp de golf. Just quan ja l'acabàven que devíem haver fet uns  2'5Km veia des de l'altre costat que n'hi havia 2 o 3 que tot just començaven al volta bal camp de golf. Quan devien quedar uns 500m el 3r se'm va escapar i em vaig quedsar sol i a llavors en Joel Gento(AA Palamámos) vaig veure que m'atrapava vaig esprintar els últims 200m i vaig arribar 4t. Bon resultat contant que els 3 primers eren més grans que jo(es notava per l'altura).

Resultats:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada